Vertikalni dizajn potiče ergonomičniji položaj pri korištenju miša kako bi se  izbjeglo naprezanje zgloba.BioCote® Anti-bakterijska zaštita čuva vaše Penguin® svježijim i čišćim dulje vrijeme.Jednostavna, simetrična baza s preciznim laserskim i pomičnim kotačićem pomaže u brzom, preciznom praćenju i pomicanju dokumenata.
Jeste li znali da je zrak koji udišemo u zatvorenim prostorima 5x zagađeniji nego onaj na otvorenom? No, to ne bi bio toliki problem da 90% dana ne provodimo upravo u zatvorenim prostorima, a od toga 9 sati s drugim ljudima. U vrijeme zime, posebno su ugrožene ranjive skupine vrtićke I školske djece, umirovljenici, kao ionako već bolesne skupine ljudi po ambulantama I čekaonicama....Moramo pročišćivati zrak kako bismo bili sigurniji i zdraviji.
Jedan od izazova rada u timovima jest da svatko daje  povratne informacije drugačije. Konstruktivna povratna informacija pomaže održati  tim u pravom smjeru, stoga ima posebnu ulogu. Koristite Post-it® Super Stickypapiriće i bijele ploče za pisanje kako biste pružili izravnu i praktičnu povratnu informaciju koja vodi timove do uspjeha.
Ima li vaše dijete interes za crtanje? Evo kreativnog načina da slike i crteže pretvorite u kalendar koji možete pokloniti  prijateljima, obitelji ili koristiti  u uredu.
Smatrate li da vam nedostaje fokus? Možda vas nadjačava obujam vašeg posla i vaš se  mozak osjeća stalno umorno? Dugo radno vrijeme i previše posla lako mogu dovesti do izgaranja. Kako možete spriječiti da se to događa? Trener za život i korporativni govornik konferencije, Neil O'Brien iz timetofly.ie  daje nam savjete.
Brojne znanstvene studije dokazale su pozitivne učinke da imaju više zelenila u vašem radnom prostoru. Ovdje su pet pogodnosti za zaposlenike - i njihove poslodavce.
Uhodali ste posao i sada imate prostora ulagati u ljudski potencijal? Željeli biste motivirati zaposlenike kupnjom bolje uredske opreme, ulaganjem u kvalitetnije ergonomske načine koji čuvaju zdravlje u uredu, zanima vas kako ubrzati procese bržim uredskim strojevima ili kako da vaš ured ostavi jači dojam s elegantnijim uredskim namještajem? Pročitajte ovaj popis uredskog pribora i opreme i investiratjte u zdravlje i efikasnost!
Pokretanje tvrtke zahtijeva više od briljantne ideje. Često podcijenjujemo fizičke komponente pokretanja ureda ili tvrtke. Uredski pribori i oprema je ono zbog čega vaš dnevni rad funkcionira glatko. Ulaganje u pravu uredsku opremu može vam uštedjeti puno vremena, novca i napora. Pomažu u organiziranju svakodnevnih poslova i u učinkovitom vođenju poslovanja.  Pogledajte popis od 10 uredskih potrepština koje tvrtke trebaju za  svoje poslovanje.
Kako starimo, može biti izazovno prihvatiti kroničnu bol ili manje mobilnost kao novi status quo. No, postoji jednostavan način obnove snage, olakšanje ukočenosti vrata, leđa i boli kralježnice - zadržite svoje tijelo u pokretu. Jednostavni mikro-pokreti zapravo pridonose svakodnevnoj aktivnosti, a sudjeluju u  borbi protiv sjedilačkog načina života koji dolazi s uredskim radom. Pogledajte 4 najjednostavnija pokreta koja možete izvoditi i u uredskoj stolici!
Bez obzira koliko volite svoj posao, uvijek je lijepo uzeti pauzu. Bez obzira imate li  samo produženi vikend pred sobom ili konkretni godišnji, kada jednom odete, ne želite primati pozive s posla. Kako se odspojiti? Kako da prepustite posao i ne razmišljate o njemu? Dobrom organizacijom pred odlazak uvelike si možete pomoći da zaboravite na sve obaveze i prepustite se uživanju. Evo dvadeset stvari koje biste trebali učiniti prije nego što napustite ured za odmor.
Mozak je dio našeg tijela koji najčešće koristimo, ali i onaj kojeg volimo zanemariti i uzeti zdravo za gotovo. Kao glavna procesorska jedinica za prilično sve što radimo, trebali bismo više pažnje pridavati održavanju dobre forme, no svima nam je lakše zavaliti se pred TV, premda je to najgore što možemo napraviti za formu našeg mozga.  Moždane vijuge su nam često upregnute na poslu, ali s godišnjim pred nama, zapravo nam se otvara mogućnost da se dobro i aktivno odmorimo, a i stimuliramo mozak kako bismo se spremni vratili svim obavezama.
Već ste na kraju priprema za odlazak na godišnji; sve papire ste posložili, predali sve tekuće poslove i spremni ste isključiti se i napuniti baterije. No, ostala Vam je ta jedna zadnja stvar- pripremiti i postaviti automatsku mail obavijest da koristite godišnji odmor. Ali, što točno trebate reći u toj automatskoj poruci? Bilo da tražite nešto direktno i formalno ili neformalnijeg tona koji odgovara ljetnom i veselom dijelu godine, ovdje je pet različitih predloška koje možete odmah copy- pasteati i odšetati iz ureda!
Stigle su prve prilike za produženi vikend, s odličnom perspektivom- pravi godišnji je tek pred nama! Krajnji cilj godišnjeg odmora je maksimalno se opustiti, ali nekima je teško ostaviti svu tehnologiju i stare rutine po strani. Možda to nije ni potrebno, pročitajte našu selekciju "uredskih stvari" koje su ok da ponesete na godišnji. Naravno, ne zbog posla nego kao dodatni izvor zabave!
U nedavnoj studiji koju je proveo Dell, dvostruki monitori testirani su u usporedbi s klasičnim  monitorima. Istraživanje je pokazalo da konfiguracije s dva monitora štedi vrijeme i poboljšava točnost u obavljanju računalnih zadataka. Radnici su također preferirali mogućnost dvostrukog monitora za njihove svakodnevne računalne potrebe. Pozitivni odgovori korisnika također su važni podaci iz perspektive produktivnosti jer veće zadovoljstvo zaposlenika dovodi većoj produktivnosti.
Ukoliko ste nezadovoljni sadašnjim uvjetima, kada se prebacujete na novi posao, često je logično pregovarati o boljoj plaći. Mnogi  ljudi stoga imaju nadu da će i drugi posao rezultirati i boljom plaćom. No, nezgodno pitanje je na postojećem poslu zatražiti povišicu. Vjerojatno nećete izbjeći znojenje dlanova u tim trenucima, ali dobra priprema može smiriti nervozu uoči razgovora sa šefom. Sretno!
Nema sumnje da ste nedavno čuli puno o Uredbi EU za zaštitu podataka (GDPR) pošto je već tjedan dana na snazi. Ukoliko ste propustili cijelu njegovu bit, a primijetili ste povećan broj cookie obavijesti, informirajte se o osnovnoj ideji i ciljevima ove Uredbe!
Ako tražite motivaciju za uspjeh, zaboravite na one ljude koji objavljuju video svojih kućnih ljubimaca. Možete dobiti dnevnu dozu inspiracije slijedeći poslovne vođe na društvenim medijima koji imaju dokazane poslovne uspjehe. Ali,  s tolikim brojem poduzetnika koji nude savjete na Twitteru, Facebooku, LinkedIn i drugim mjestima, može biti teško odlučiti koje od njih slijediti.Pročitajte naše preporuke najboljih poduzetnika od kojih možete naučiti na društvenim medijima.
Koncept "Hygge" preuzeo je svijet prije nekoliko godina, čak je 2016. godine ova nordijska riječ bila proglašena za riječ godine. Danska filozofija dobre atmosfere i ugodnog okruženja čini se da je krajnja sreća za mnoge. Iako se 'Hygge' često spominje kao riječ koja se ne može prevesti, cijeli koncept označava zajedništvo i privrženost, vrijeme provedeno s ljudima do kojih vam je stalo, bilo što što umiruje, vrijeme u kojem ste ispunjeni. Na neki način zvuči oprečno uredskoj atmosferi, zar ne? No, svejedno to ne znači da ne trebamo težiti tome. Pročitajte kako možete započeti s uvođenjem "Hygge" koncepta u Vašu okolinu!

Jeste li spremni na GDPR?

Autor
Na prvi pogled, može vam se činiti čudno pitati gdje se nalazite na Vašem putu GDPR-a, kada provedba propisa započne 25. svibnja - što je sada manje od dvadeset dana. Uostalom, GDPR je odobren natrag u travnju 2016.-te godine. Ako ste već odredili da ste spremni, čestitamo!  Ali pretpostavljam da ima puno Vas koji nisu sasvim spremni. Ovo je vodič za uredsku opremu koja će Vam biti potrebna!
Sobe za sastanke imaju dugu povijest. Prikazane su u brojnim filmovima i televizijskim emisijama i na taj način možemo svjedočiti njihovoj promijeni kroz desetljeća. Pogledajte kako su  konferencijsk dvorane bile prikazane nekada i sada!
Možete biti  dobro odjeveni i ugodni u razgovoru, ali hoće li to biti dovoljno da impresionirate druge? Prema novim istraživanjima, Vaš govor tijela igra važnu ulogu u stvaranju dobrih dojmova u intervjuima za posao i poslovnim sastancima. Na taj način  komunicirate Vaše samopouzdanje, misli i stav, i često neverbalna komunikacija odlučuje o uspješnom ishodu sastanka. Stoga, neki  trud i pozornost treba posvetiti našem govoru tijela - gestikuliranju,  položaju i držanju tijela, mimiki lica, ali i odabiru odjeće i boje odjeće.Pročitajte više kako biti uspješno iskoristiti neverbalnu komunikaciju da radi za Vaše ciljeve!
Svaki posao ima svoje uspone i padove. Kao voditelj, dio vašeg posla je motivirati svoje članove tima. Da biste bili uspješni u tome, trebate znati reagirati na negativnost kada se Vaši članovi tima osjećaju  frustrirano.Izvršni trener i suradnik Harvard Business Reviewa Peter Bregman nude savjete za uspješno reagiranje na članove tima koji su negativni i kako okrenuti takve  trenutke u priliku za motivaciju.
Kada govorimo o ekonomičnom ispisu, najveću uštedu u vidu troškova i ekologije postižemo ukoliko uopće ne printamo, ali često ne možemo izbjeći ispis elektroničkog dokumenta nekoliko puta dnevno. U nastavku možete pročitati savjete kako optimizirati potrošnju tinte i papira, i time ići u smjeru eko ureda.
Za većinu uredskih djelatnika diljem svijeta, ručak je obrok koji se jede daleko od kuće. Iako rasporedi i smjene mogu varirati, ljudi obično jedu doručak prije odlaska na posao i večeru nakon povratka. Ali ručak je uredska stvar.  Vrsta obroka, međutim, varira od zemlje do zemlje (ponekad čak od grada do grada). Najznačajnije razlike od mjesta do mjesta su sadržaj svakog jela, količina hrane koju jedemo i duljina tipične pauze za ručak. Pogledajte koji su to tipični gableci u drugim zemljama, možda nešto uvrstite i u svoj jelovnik!
Umjesto klasičnog teambuildinga, ovaj je nizozemski ured odlučio zajedničko vrijeme uložiti u kreativan koncept. Uz druženje i zabavu, odlučili su promijeniti izgled svog ureda, ali na posve drugačiji način. Zajedničkim radom i sa samo 6223 post-it papirića, pretvorili su ured u pravi umjetnički prostor. Inspirirani  Nintendovom igrom Super Mario, pojam teambuildinga doveli su na drugi nivo. U nastavku pogledajte kako je tekao proces i slike konačnog rezultata!
Produktivnost u velikoj mjeri određuje okolina u kojoj se ljudi nalaze;  temperatura, svjetlo, zvuk, udobnost i prozračenost prostora igraju važnu ulogu u stvaranju ugodne radne atmosfere. I kad su nam nabrojani uvjeti zadovoljeni, svejedno smo izloženi velikom broju podražaja (e-mailova, aplikacija, društvenih medija). Stoga je važno stvoriti okruženje u kojem ograničavate ovu distrakciju što je više moguće i istodobno imati pristup stvarima koje vas mogu učiniti učinkovitijima. Kako točno to izvesti? Pročitajte u nastavku!
Milijuni ljudi svakodnevno koriste Google pretraživanje iz raznih razloga. Jeste li znali da možda ne upotrebljavate Google pretraživanje u svom punom potencijalu? U ovom članku želimo Vam pokazati kako poboljšati pretraživanje s nekoliko trikova koji štede vrijeme i energiju - kako kod kuće tako i u uredu.

GDPR dolazi....što sada?

Autor
Nadolazeća uredba Europske unije- General Data Protection Regulation ( GDPR) u punom opsegu stupa na snagu 25.svibnja 2018. godine. U svoj fokus stavlja zaštitu osobnih podataka, tj. donosi pravila o pohrani, obradi i postupanju s bilo kojom informacijom na temelju koje se može identificirati osoba. Dakle, sve tvrtke, pravne osobe i organizacije će morati implementirati njene mjere. Jeste li se informirali o potrebnim koracima i kaznama za neprovođenje uredbi GDPR-a?
Postoji mnogo argumenata za pokretanje vlastitog posla: sam svoj šef,  više slobode i možete odlučiti s kim i kako radite. Jedan od najslabijih dijelova je administracija. Premda vjerojatno imate vanjske računovodstvo, svejedno razne evidencije i papire morate voditi sami. Ukoliko ovaj sustav postavite ispravno, kasnije ne trebate trošiti puno vremena na njega. Pročitajte što Vam sve može pomoći u boljem organiziranju vlastite administracije!
Zlostavljanje u uredu se često događa, a posljedice su teške- stres, neproduktivost, loša radna atmosfera i sl. Brojna istraživanja pokazuju da tvrtke često obraćaju malo ili nimalo pozornosti na ovaj problem. Od sveukupnog broja ispitanika, 1/3 ukazuje da njihov poslodavac nije poduzeo nikakve mjere kako bi zlostavljanje u uredu bilo moguće spriječiti.
Prije stvarnog premještanja, novi ured mora biti spreman za upotrebu. Svaka obnova stoga mora biti priznata u ranoj fazi i dovršena unaprijed. Bitno je da ste sigurni da sva potrebna energija radi i temeljito je ispitana od strane vlastitog i / ili vanjskog osoblja. Telefonske linije i (bežični) internet također rade onako kako treba. Cijeli ICT objekt mora biti spreman za uporabu i opsežno testiran za glatku tranziciju.

Meditirajte u uredu

Autor
Kod uredskog posla ponekad je teško dobiti dovoljno vremena za sebe. Pogotovo kad sjedite s punim radnim vremenom od 9 do 5, ponekad se čini da se Vaš život sastoji uglavnom od posla. U tom je slučaju vrlo važno odvojiti neko vrijeme za meditaciju- trenutci u kojima se odmarate i ne radite ništa, premda ste u uredu. Na taj način možete ponovno započeti svoj popis obaveza svježom glavom.
Jeste li znali da radite brže ili učinkovitije kada koristite dva ili više zaslona? Osim toga, manje se umarate. Otkrijte u ovom blogu više prednosti rada s brojnim monitorima, uključujući savjete o tome kako to riješiti.
Riječ je o doba godine, od siječnja do ožujka, kada su česte sezone gripa i raznih viroza. Pročitajte kako neke tvrtke, menadžeri i zaposlenici pristupaju sezoni čestog obolijevanja i saznajte načine na koje se svi možemo održati zdravijima i produktivnijima, od  menadžera do bolesnog zaposlenika.
Vašim dragim kolegicama i poslovnim partnericama, nekada je kvalitetna uredska oprema važnija od standardnih "ženskih poklona". Ipak veći dio života provodimo u uredskim stolicama. Inspirirajte se ovim popisom poklona koje možete darovati za razne prigode: diplome, promaknuća, odlazak u mirovinu, ili bez nekog povoda, obradujte drage osobe!

Fellowes nagrade za izvrsnost

Autor
Fellowes Brands, koji slavi svoju 100. godinu pod vlasništvom i izvršnim vodstvom obitelji Fellowes, globalni je lider širokih poslovnih rješenja koja pomažu uredskim djelatnicima na najbolji način. Sa sjedištem u Itasci, Illinois, SAD, oko pola Fellowesovih prihoda dolazi s međunarodnih tržišta. Za mnoga inovativna rješenja, tvrtka je primila nagrade i priznanja. Pročitajte o kojim proizvodima je riječ, a dostupni su i na hrvatskom tržištu.
Svi znamo barem jednu osobu koja se slobodno „poslužila“ uredskim materijalom izvan ureda. Krađa uredskog materijala nekim je postala toliko uobičajena da ju smatraju sasvim prihvatljivom radnjom. Dok veliki uredi ponekad i neće obraćati pažnju na „sitne“ nestanke materijala, ukoliko vodite manji ured takav trošak mogao bi kroz neko vrijeme ozbiljno oštetiti Vaš budžet. Kako biste se znali nositi s mogućom krađom donosimo Vam listu materijala za kojim potencijalni kradljivci najčešće posežu.               
Za točno tri mjeseca GDPR ( General Data Protection Regulation) stupa na snagu. Jedna od stavka Novog zakona kaže da svi podaci koji Vam nisu više potrebni, morat će biti sigurno uništeni. Kako biste zaštitili svoju tvrtku i zadovoljili nove propise, u 2018. godini najpametnija kupnja će biti nabavka uništavača papira. A još bolja kupnja je kad je uređaj  i na akciji....
Pokretanje ureda je zahtjevan proces s puno razmišljanja. Vjerojatno će se osjećati stresno i čak i iscrpljujuće. U većini slučajeva, uspješan ishod čini svu tu muku potpuno isplativom. Ukoliko ste se odlučili krenuti, podsjećamo Vas na osnovne stavke i uredski materijal koji Vam je nužan u startu.
2018. godina tek je započela i pravo je vrijeme za implementaciju malih pomaka prema " zelenim uredima ". Ne sugeriramo ugradnju  solarnih panela, zelenu inicijativu možemo započeti kroz manje promijene. Pročitajte male savjete i inspiracije koje možete početi primjenjivati u Vašem uredu već sutra i krenite prema etiketi eco- friendly ureda!
Aparat za kavu na poslu daje vam pristup dosljedno dobroj espresso kavi za zaposlenike te će vam pomoći uštedjeti novac i vrijeme.
Većina zaposlenih sjedi prosječno 6,3 sati dnevno na poslu i zabrinuti su dokazima da to dovodi do brojnih zdravstvenih problema. Ali što možete učiniti? Vaš posao vas veže na stol, a vi nemate autoritet ili račun osobnih troškova da biste dobili stol za sjedenje za kojim ste dugo željeli
Uoči porezne sezone, postavlja se  pitanje što učiniti sa svim irelevntnim papirnatim dokumentima. Naravno, mnogo toga treba biti organizirano i zadržano, premda velike količine nepotrebnih dokumenata, posebno za male tvrtke, zauzima dragocjeni prostor. Ako ti dokumenti sadrže veliku količinu povjerljivih informacija, ne mogu se samo odbaciti, već ih se mora strojno uništiti. 
Papir u boji ne služi samo za izradu malih brodica kada Vam je dosadno J Otkrijte najbolje načine upotrebe papira u boji i specijaliziranog papira na radnom mjestu i uživajte u psihološkim prednostima koje boja nudi.
Rad temeljen na aktivnostima (ABW) katalizator je za organizacije koje će razmotriti je li način na koji rade usklađen s njihovim kulturnim i strateškim ciljevima. On pruža slobodu izbora o tome kako, kada i gdje ljudi rade, pomažući im da budu djelotvorniji i više angažirani. ABW prepoznaje da ljudi izvode različite aktivnosti i trebaju različite postavke rada, pravu tehnologiju i povjerljivu i suradničku kulturu koja je najbolje podržana.
Ušli smo u Novu 2018.godinu u kojoj GDPR stupa na snagu. Paralelno, vrijeme je za veliku čistku svih starih i irelevantnih datoteka koje Vam otežavaju rad. Što znači da je čišćenje papira na početku godine savršeno vrijeme za razmišljanje o kupnji novog uništavača papira. Pročitajte koji uništavač najbolje zadovoljava Vaše potrebe i koje kriteriji pri odabiru trebate uzeti u obzir. Poduzmite mjere zaštite osobnih podataka i pripremite se na dolazak GDPR-a!
GDPR je najnoviji izglasan zakon Europske unije koji stupa na snagu u 2018.-oj godini. Mislite da se ne tiče Vas? Pričekajte malo, ove će promjene utjecati na način na koji svi poslujemo. General Data Protection Regulation se odnosi na Uredbe o zaštiti podataka i primjenjivat će se na svim razinama- od države pa do malih i srednjih poduzeća. Kazne za neprimjenivanje bit će visoke- bolje se pripremiti na vrijeme i ući bezbrižno u Novu 2018. godinu!
Traženje idealnog Božićnog poklona može  zakomplicirati život, a pogotovo kada je riječ o poslovnim partnerima. Važni su nam za posao, ali ih ne poznajemo osobno. S nekima je odnos strogo formalan, a s nekima je prijateljski. Kako onda pronaći savršen dar? Pročitajte naše savjete i pronađite inspiraciju za vaš mali znak pažnje!
Odabir odgovarajućeg kalendara za Vaš ured možda se ne čini kao važna stvar, ali funkcionalni planer Vam pomaže organizirati i pratiti svoje ciljeve. Evo brzog vodiča za različite stilove kalendara i njihove prednosti i nedostatke za uredski život.
Oglasna ploča u uredu može biti  konstruktivan način promoviranja važnih informacija velikom broju ljudi, ali može biti i interaktivan i uzbudljiv za korištenje. Obavijesti zajednice mogu promijeniti način na koji komuniciramo jedni s drugima u našim uredima i mogu stvoriti osjećaj pripadnosti zajednici unutar ureda, nešto što jednostavno ne dobivate kada se sve komunikacije vrše putem e-pošte.
Prodaja prodavača pisača pala je u zapadnoj Europi tijekom protekle godine. Pad nije pogodio samo višenamjensku prodaju pisača, već i hardver pisača.
Nalaženje  vremena za tjelovježbu može se činiti laganim, ali ponekad može biti osjećaj kao da imate još jedan posao. U prenatrpanom radnom danu ne možemo zamisliti da se trening odvija u vremenu od 09-17. Pokušali ste jutarnje vježbe bez uspjeha, a vježbanje nakon dugog dana čini se smiješnim samo kad razmišljate o tome. Dakle, što jedan  zaposleni čovjek može učiniti kada želi malo proraditi na kondiciji?
Od tisuća dodatka za Vaše računalo, nekoliko je onih koje svakako morate imati. Ne samo da će Vam pomoći u radu i poboljšati Vaše performanse već će Vam i pomoći da se na Vašem radnom mjestu osjećate ugodnije i opuštenije. 
Ured može biti stresno mjesto. Umjesto da stisnete svog suradnika za vrat ili vrištite na svog šefa (preporučujemo da to izbjegavate), pokušajte upotrijebiti neke tehnike opuštanja. Evo 4 načina za ublažavanje stresa u uredu!
Poslovne obaveze vezane uz radni stol se ne smanjuju ako upravljate malom tvrtkom iz Vašeg doma ili radite puno radno vrijeme u kućnom uredu. Slično kao posao u korporativnom okruženju, sjedenje cijeli dan može ugroziti Vaše zdravlje. Premda  Vam se čini da ste češće u pokretu, od recimo Vaših kolega koji rade u korporacijama, važno je istaknuti da i sjedenje od pet sati dnevno, pet dana u tjednu, i dalje spada pod sjedilački način života. Pročitajte kako negativan utjecaj sjedenja na poslu možete smanjiti.
Uz nekoliko savjeta Vaše mjesto u uredu može biti drugačije. Ne samo da ćete se osjećati bolje, već uz korištenje kvalitetne opreme osigurajte da nikada ne osjetite sve češće probleme s bolovima u leđima. 
Europska unija (EU) donijela je novi zakon o zaštiti podataka koje stupa na snagu 25. svibnja 2018. Dio novog zakona se odnosi na postupanje s osobnim podacima, koji uključuje i pravilno uništavanje podataka nakon korištenja, stoga pročitajte kako se pripremiti na nadolazeće zakonske promjene.
U današnje digitalno doba, teško je povjerovati da nam  rokovnik i olovka mogu biti praktičniji unos informacija od pametnih telefona. No, ponekad je nepraktično otvarati laptop na sastanku i voditi bilješke na taj način. Uzmite rokovnik u ruke i saznajte zašto Vam on treba biti jedan od važnijih alata za informacije u Vašem poslovanju.
Bacanje bezvrijedne pošte koju svakodnevno primamo  može se činiti bezopasnim, no mnogo pošte sadrži informacije koje se mogu zloupotrebiti. Između mnogo reklamnog sadržaja, može se pojaviti bankovni izvještaj, kojeg ćete jednako tako baciti u smeće i riskirati otkrivanje osobnih podataka i eventualnu krađu. Pročitajte kako pravilno uništiti poštu i na što sve trebate paziti kako osobni podaci ne bi završili u krivim rukama.

Pripremite se....dolazi GDPR!

Autor
GDPR je najnoviji izglasan zakon Europske unije koji stupa na snagu 25. svibnja 2018. Mislite da se ne tiče Vas? Pričekajte malo, ove će promjene utjecati na način na koji svi poslujemo. General Data Protection Regulation se odnosi na Uredbe o zaštiti podataka i primjenjivat će se na svim razinama- od države pa do malih i srednjih poduzeća. 
Sit-Stand radne stanice mijenjaju način rada ljudi na svojim računalima, smanjujući negativan utjecaj prekomjernog  sjedenja. Pročitajte na koje sve načine Sit-Stand radna stanica doprinosi Vašem osobnom zdravlju i kako radno vrijeme može biti povezano s razinom aktivnosti i fitnessom.
Dokumenti u Vašem poslovanju zapravo imaju životni ciklus, prolazeći kroz različite faze razvoja. Razumijevanje ovih faza daje Vam bolji uvid u organizaciju zapisa, poboljšava ukupnu produktivnost na radnom mjestu i daje ugodan osjećaj urednog ureda. Pročitajte koja su tri osnovna koraka za bolju organizaciju poslovne dokumentacije.
Budući da se većina nas ne seli često, skloni smo zaboraviti na pogreške koje smo napravili prilikom zadnje selidbe. Bilo da je riječ o odlasku u veći ured, ili selite u novi stan, evo nekih podsjetnika na ono što obično činimo pogrešno i kako ispraviti te pogreške.
Smatramo da su naši djedovi i bake u životnoj situaciji u kojoj je poslijepodnevno sjedenje razumljivo i prihvatljivo. S rastom digitalne tehnologije na radnom mjestu, prekomjerno sjedenje više nije rezervirano samo za starije osobe. Ipak, postoje načini da tijekom radnog vremena budete aktivniji i spriječite zdravstvena stanja povezana s dugotrajnim sjedenjem. 
Bez obzira radi li se o projektnim dokumentima, trgovinskim časopisima, blogovima, poslovnim knjigama ili e-knjigama, većina nas redovito čita kao dio naših radnih zaduženja. Čitanje je bitna komponenta učenja. Slijedite ove prijedloge kako biste lakše i učinkovitije čitali i raspolagali s više imformacija iz teksta u kraćem vremenu.
Negativnosti mnogih profesija uključuje način rada s prekomjernim sjedenjem. Nezdravi utjecaji kroničnog sjedenja mogu pridonijeti bolesti srca, dijabetesu, pretilosti, kao i bolovima u leđima. Stajanje, kao suprnotnost sjedenju, je idealno rješenje za zdraviji rad na računalu. Međutim, ne znate kako prilagoditi opremu takvom načinu rada ili uopće ne možete zamisliti da Vaš radni kutak ima i takvu opciju? Upoznajte se sa Sit-stand radnim stanicama koje u trenutak pretvaraju Vaš stol u aktivno i zdravije radno mjesto.
Stres je neizbježan dio života, a prema nekim istraživanjima, najveći broj ljudi boluje od stresa čiji uzrok nalazi u radnom okruženju. Kratki rokovi, multitasking, iritantni šefovi i ostali faktori utječu na pad kvalitete življenja. Pročitajte savjete kako se bolje organizirati i koje dobre navike uvesti u rutinu kako biste smanjili razinu stresa.
Telefoni, prijenosna računala i tableti pomažu nam da ostanemo produktivni i omogućavaju nam umreženost tijekom putovanja. Evo nekoliko dodataka koji nam mogu poboljšati digitalno iskustvo na putu.
Podizanje svijesti o tome kako sjedite  i uvođenjem nekih manjih promjena, možete zaustaviti i umanjitit  bol u leđima. Pročitajte pravila ispravnog sjedenja i počnite ih i sami primjenjivati.
Povratak s godišnjeg odmora je najčešće razdoblje u kojem nadoknađujete propuštene zadatke. Vjerojatno ste zatrpani e-poštom i raznim obavezama koje su čekale na vaš povratak. Pročitajte kako se bolje organizirati i u što kraćem vremenu uloviti normalan ritam.
Tombow kemijske olovke uživaju veliku popularnost širom svijeta. Svaki proizvod uspješan je spoj ljepote, ergonomije i tehničkog savršenstva, što ih čini karakterističnim i jedinstvenim poklonom. Inspirirajte se s  našim preporukama i uštedite vrijeme ukoliko ste u potrazi za poklonom poslovnom partneru ili dragoj osobi.
Bez obzira na veličinu i obuhvatnost, ideja da doista oživi, mora napraviti nevjerojatan skok u realizaciju. Uz pomoć branda Post- It, ovdje je pet aktivnosti koje će vam pomoći u stvaranju, razvoju i testiranju vaše ideje.
U želji i nastojanju da ured i mjesto na kojim radimo bude što smislenije i organiziranije mjesto, često primamo upite klijenata za preporukom artikla koji najbolje zadovoljava navedenu potrebu. Od raznih ladičara, pregradnih kartona i kutija za odlaganje koje definitivno doprinose boljoj organizaciji, ovaj proizvod je privukao najviše pažnje jer sumira sve što Vam treba biti na dohvat ruke. Pročitajte više o najtraženijem proizvodu u kategoriji organizacije.
Ured za managera je prostor u koji dolaze važne stranke i, uz recepciju, ogledna prostorija tvrtke. Stoga, pri uređenju tih prostorija, pazite na utisak koji prostor ostavlja na klijente. Pročitajte koji uredski namještaj preporučujemo za postizanje dojma profesionalne elegancije, kao i savjete kako iskoristiti psihologiju boja pri uređenju tih interijera.
U turističkoj sezoni, mnoge maloprodajne djelatnosti pojačano rade na marketingu, a jedan od marketinških alata koji se često koristi su tiskane oznake. Oznake mogu uključivati informacije poput radnog vremena ( otvoreno/ zatvoreno), dnevnih akcija, ljubaznih pozdrava ili dnevnu ponudu. Izrada personaliziranih oznaka ne mora biti skupa, plastificirane oznake možete izraditi sami. Probajte ovu metodu uz mali trošak, a veliki benefit!
Jedan od najvećih problema stila života koji uključuje dugotrajno sjedenje i manjak aktivnosti je bol u leđima. Zahvaća oko 80% populacije svih dobnih uzrasta, a sve češće pogađa i djecu. Osim što stvara neugodu bolesniku, predstavlja i velik socijalni problem; bol u leđima je najčešći razlog posjeta liječniku i izostanku s posla. Dobra vijest je da odabirom kvalitetne uredske stolice i ergonomskih pomagala možete dijelovati preventivno i očuvati Vaše zdravlje.
Frank William Abagnale, Jr.  američki je sigurnosni savjetnik poznat po svojoj povijesti kao krivotvoritelj identiteta u dobi između 15. i 21. godine. Trenutno je konzultant i predavač za FBI Akademiju i urede FBI-a, a njegov život je poslužio kao inspiracija za film Catch Me If You Can. Danas pomaže drugima da izbjegnu postati žrtve krađe identiteta, a prvi korak u tome, po Abagnalu, je da koristi uništavač papira s mikro rezom za sve dokumente, uključujući i one bezvrijedne
U studiji Annals of Allergy & Immunology, dojenčad koja je bila izložena plijesni imaju  veću vjerojatnost da će razviti respiratorne stanja kao što su kronična upala plućnih dišnih putova, sa simptomima kao što su kratkoća daha i kašalj. Za djecu mlađu od jedne godine, izloženost plijesni povećava  i rizik od astme. Autori istraživanja pokazali su da su djeca izložena plijesni kao dojenčad, značajno povećala rizik od astme u dobi od 7 godina. Pročitajte kako se boriti protiv plijesni i kako dom napraviti sigurnim i zdravim okruženjem.
Thinksmart metoda je metoda učenja i poticanja djece ili studenata aktivnom razmišljaju prilikom čitanja. Vrlo je jednostavna za primjenu- uz malo truda sami možete izraditi thinksmart oznake i laminirati ih pomoću kućnog laminatora. Njihov princip je da dijete samo dok čita knjigu ostavlja oznake po dogovorenim kriterijima: dio koji smatra smiješnim, dio koji ne razumije ili ima dodatno pitanje, dio koji ga podsjeća na neku zgodu iz života, i sl. Pročitajte više o ovoj metodi i zainteresirajte dijete za knjige uključujući ga u ovaj projekt.
Vaš pas može biti krivac za alergije. Neke pasmine proizvode više dlake, što može pogoršati osjetljivost na alergiju. Ako imate jednu od ovih pasmina odaberite pročišćivač zraka za kućne ljubimce.
Prilikom odabira novog uništavača papira, razmislite koje su Vaše potrebe za sprječavanjem krađe povjerljivih informacija i shodno tome, odaberite nivo sigurnosti prilikom uništavanja papira. Veličina rezača može se kretati od trake do beskrajno malih čestica. Saznajte koje su četiri razine sigurnosti rezača prilikom uništavanja dokumenata kako biste otkrili koji najbolje odgovara Vašim potrebama!
Rezultati temeljeni na anketi od 1.200 zaposlenika u punom radnom vremenu otkrili su neke od najiritantnijih smetnji u uredu. Na prvom mjestu su navedeni brbljavi suradnici koji oduzimaju vrijeme dugim razgovorima i odvlače pažnju od  projekata, kao i nepotrebni sastanci tijekom dana koji samo udaljavaju radnike od kritičnih rokova. Čak i zaglavljeni papir u printeru može produljiti završetak projekta.  Pročitajte nekoliko savjeta koje manageri  ureda mogu koristiti za smanjenje ometanja rada i poboljšanje produktivnosti.
Sve više studija u moderno vrijeme pokazuje da djeca najbolje uče svojim preferiranim brzinama i na svoj preferirani način. Personalizacija obrazovanja je ograničena u okruženju učionice, stoga veliki broj roditelja mora asistirati djeci poslije škole u rješavanju domaćih zadaća. Njihova koncentracija je ograničena pa probajte na što zanimljiviji način im prenijeti informacije. Evo nekoliko savjeta kako učenje učiniti zanimljivijim i produktivnijim. 
Niste sigurni što da poklonite dragoj osobi za rođendan? Evo nekoliko inspiracija za nadogradnju kućnog ureda kojima će poboljšati svoj osobni radni prostor. 
Bol u leđima je jedan od najčešćih razloga izostanka s posla. Zapravo, bol u leđima je drugi najčešći razlog odlaska k liječniku. Izuzevši više očitih uzroka boli, poput traumatskih ozljeda i teških podizanja, većina dugoročnih bolova u leđima pripisuje se uredskim radnim stolicama. Loše držanje, nedostatak ergonomske opreme, poput tipkovnice i miša, i prekomjerna razdoblja  sjedenja tijekom radnog dana pridonose kroničnoj bolovi u leđima. Evo jednostavnih rješenja za smanjenje bolova u leđima u uredu.
Pohranjivanje dokumentacije je sastavni dio poslovanja, bez obzira je li riječ o maloj ili velikoj tvrtki. Fleksibilnost u upravljanju dokumentima igra važnu ulogu u mjerilu vašeg poslovanja. Zamislite situaciju u kojoj iznenadni rast poslovanja znači više papira i veću potrebu za ispunjenjem vašeg ograničenog prostora prostranim ormarima za pohranu. Ured treba biti stimulativno mjesto za rad, a ne klaustrofobičan prostor prepun papira. Fleksibilno rješenje za pohranu poslovne dokumentacije dolazi iz Fellowes Bankers box sistema.
Dolaskom turističke sezone počinju razne manifestacije i festivali. Događaji s mnogo sudionika za sobom nose i problem zbrinjavanja otpada koji obično postaje glavni dio planiranja događaja, uključujući posadu komunalnih  radnika koji zbrinjavaju otpadne ambalaže tijekom trajanja festivala. Čak i ako se dodaju više privremenih kontejnera za otpad, potreba redovitog pražnjenja tih spremnika i preuzimanja, čišćenja i spremanja tih kontejnera nakon događaja postaje glavni zadatak svakog organizatora festivala. Sistem za recikliranje Fellowes je doskočio tom problemu i nudi jednostavnije rješenje u pogledu zbrinjavanja ambalaža.
U digitalnom dobu, mala poduzeća i dalje trebaju uvezane dokumente. Brošure koje promiču tvrtku, brošure za sajmove i dobro oblikovani poslovni plan zahtijevaju čist i profesionalan izgled s trajnim uvezom. Ukoliko imate redovite potrebe za uvezom dokumenta, možete značajno uštedjeti novac ukoliko uvez radite sami. Evo nekoliko savjeta za odabir stroja za uvez koji će najbolje odgovarati vašim poslovnim potrebama.
Istraživanje Dynamic Markets provedeno za Fellowes pokazuje da 94% zaposlenih je na neki način patilo od bolova i neugoda koji su izravna posljedica rada s računalom, prijenosnim računalom ili tabletom. Istraživanje Loudhouse 2016 provedeno za Fellowes pokazuje da 83% radnika vjeruje da se broj bolovanja može smanjiti ulaganjem u ergonomske proizvode. Saznajte koje su zone tijela ugrožene dugotrajnim sjedenjem i kako možete sate pred kompjuterom provesti ugodnije bez ugrožavanja zdravlja.
Brand Fellowes  osvojio je nagradu  Excellence in Design za AeraMax Professional AM II pročišćivač zraka u svojoj konkurenciji 2017. godine. Jednostavnost korištenja, vizualna privlačnost i moderan dizajn najbolje opisuju ovaj proizvod.
Sva se prijenosna računala zagrijavaju dok radite na njima. Ali kada je vaše računalo previše vruće? Jesu li Vam se dogodila neočekivana samoisključivanja? To može ukazivati na veći problem. U laptope su integrirani preventivni senzori da se zaustavi pregrijavanje od oštećenja. Česta samoisključivanja mogu biti ukazatelj na tehničke probleme.
S obzirom na priliku, mnogi od nas usredotočit će se na velike projekte i staviti na stranu manje zadaće. Na kraju, ove manje zadaće koje često odgađamo se nakupe i mogu nam oduzeti puno vremena. Ukoliko dnevno odvojimo samo 15 minuta na njih, možemo značajno uštediti na vremenu i smanjiti njihov obujam. Pročitajte koji su to svakodnevni zadaci koje možete jednostavno dovršiti i dobiti tih dragocjenih 15 minuta!
Dokumenti u poslovanju zapravo imaju životni ciklus, prolazeći kroz različite faze razvoja. Razumijevanje tih faza daje vam bolji temelj za njihovu organizaciju čime se poboljšava ukupnu produktivnost na radnom mjestu. Saznajte kako dukumente bolje organizirati i arhivirati poznavajući faze kroz koje spisi prolaze. 
Tvrtke nastoje minimizirati  rizike od nesreća na radnom mjestu, poput potencijalnih padova i drugih nezgoda, ali manje su vidljivi troškovi nastali zbog MDS-a ili poremećaja mišićno-skeletnog sustava.  Mnogi radnici trpe bolove u leđima, ramenima, zglobovima i vratu, misleći da je takvo stanje "dio posla" dok sve veća ozbiljnost tih stanja ih ne dovode do slabijih rezultata. Troškovi bolovanja za firmu i državu su milijunski. Navedeno stanje zahvaća oko 80% populacije svih dobnih uzrasta, a osim što stvara neugodu bolesniku, predstavlja i velik socijalni problem; bol u leđima je najčešći razlog posjeta liječniku i izostanku s posla.
Mikro-pokreti su inkrementalni pokreti koje činimo tijekom dana, što može imati koristi na cjelokupno zdravlje. Razmislite o tome koliko puta ste mogli koristiti stepenice umjesto dizala ili parkirati malo dalje od ureda kako biste napravili dodatne korake u danu. Ovi jednostavni mikro-pokreti zapravo pridonose svakodnevnoj aktivnosti,a sudjeluju u  borbi protiv sjedilačkog načina života koji dolazi s uredskim radom.
Dok većina tvrtki osigurava online podatke s vatrozidom i šifriranjem, još uvijek postoje neke industrije koje su izložene rizicima krađe povjerljivih informacija kroz staromodno kopanje po smeću. Digitalna sigurnost je izazov za mnoge tvrtke i važno pitanje kada je riječ o adekvatnom uništavanju  povjerljivih dokumenata. Većina tvrtki već koristi uništavače papira, ali istraživanja pokazuju da su neke branše još u rizičnom području.
Voditi restoran znači i neprestano pokušavati uštediti, ali bez smanjivanja razine kvalitete. Beskrajno ponovno naručivanje slamki za sokove i salvete su dio poslovanja. Sigurno da vlasnik restorana ne želi smanjiti kvalitetu rezanjem troškova. Srećom, postoje načini za smanjivanjenjem troška i viška u ugostiteljstvu, kao što su reprodukcija papir za meni. Pod pretpostavkom da sadržaj menija ne mjenjate često, možete smanjiti troškove tiskanja tako da ih plastificirate,a tu su i druge pogodnosti.
U anketi izvedenoj na 1.200 uredskih radnika pod ravnanjem Versta Research, 78% ispitanika bi radije bolju uredsku opremu nego opremu za zabavu poput stolnog nogometa. Ova studija otkriva želju za što manje frustrirajućeg iskustva koje dolazi s inferiornim uredskim strojevima.
Sve je veći broj profesija i profesionalaca koji svoje radne sate provode u kućnom uredu. Pročitajte koji uredski strojevi pospješuju produktivnost kućnog ureda, a ujedno pronađite inspiraciju za poklon ukoliko poznajete takvog profesionalca!
Osim što je najveći svjetski proizvođač kemijskih i tehničkih olovka,  uredskog materijala i pribora za slikanje, što točno čini Faber-Castell takvim velikim  brandom? Pročitajte kratku povijest ovog poznatog imena i saznajte zašto smo njihov ponosan partner!
U svijetu kemijskih olovka, 1987. je bila godina u kojoj je Tombow Zoom 707 kemijska lansirana na japansko tržište. Dizajnirao ju je Tsuyoshi Hasegawa i sve do današnjeg dana opravdava brojne nagrade koje je osvojila. Ukoliko ste u potrazi za kvalitetnom olovkom koja nije samo " pisaljka", već spoj dizajna i funkcionalnosti, svoju potragu možete završiti ovdje. Ako niste uvjereni, pročitajte zašto Tombow Zoom 707 kemijska olovka i nakon 30 godina oduševljava i najzahtjevnije kritičare.
Sasvim je normalno da ste pri odabira prvog uništavača papira rukovodili se nekim kriterijima koji više ne zadovoljavaju vaše potrebe. Ako se pronalazite u nekim od navedenih slučajeva, vrijeme je da razmislite o kupnji novog uređaja.
eUredski nudi Vam široki spektar proizvoda Fellowes poduzeća. U ponudi tako možete pronaći ovisno o Vašim potrebama preko 60 različitih uništavača papira, više od 20 različitih plastifikatora, preko 50 strojeva za spiralni uvez, rezače papira ili pročiščivaće zraka.
Voli li Vaše dijete stvarati umjetnička djela? Pokazat ćemo Vam kreativan način da se najdraže slike i crteže pretvorite u kalendar kao poklon za prijatelje i obitelj, ili jednostavno za vaš ili ured.

Tombow korektor u traci

Autor
Korektor u traci je važna stavka uredske opreme s kojoj se često služimo. Osim njenog klasičnog korištenja, vjerojatno niste pomislili da Vam može poslužiti u kreativnom radu. Pročitajte savjete i prepustite se mašti- pomoću nje možete se poigrati s raznim predmetima i razigrati uredski ambijent lijepim detaljima.
Čuvanje zapisa može činiti maleni dio Vaših svakodnevnih poslovnih zadataka. No, fleksibilnost u uredskom poslovanju igra važnu ulogu u mjerenju Vaše efikasnosti. Dovoljno je sjetiti se situacija u kojima ste svoj mali prostor morali popuniti brojnim papirima i evidencijama. Za to biste najčešće koristili ormariće koji su u takvom uredu izgledali glomazno i zauzimali previše prostora. Kutije za arhiviranje puno su fleksibilnija opcija, pošto mogu biti složeni, skladišteni i prevoziti se brzo i lako kako Vaše poslovne potrebe mijenjaju.
Pročišćivač zraka za dom ili ured čini više od uklanjanja neugodnih mirisa. Korištenjem pročiščivaća zraka u najkorištenijim prostorijama tijekom zime redovito, minimizirat ćete opasnost od uobičajenih bakterija koje lebde u vašem domu tijekom cijele sezone.
U uredu, postoji nekoliko uredski proizvoda koji su neophodni za osnovni rad. Najčešće se osnovnim materijalom smatra papir, olovke i slično. Klamerica je jedan od standardnih dijelova opreme unutar bilo kojeg ureda jer se koristi često i zapravo je vrijedan dio osnovnih materijala svakog ureda. Nakon tog zaključka, možemo utvrditi da postoji zanimljiv izbor klamerica za ured.

Tableti po povoljnim cijenama

Autor
Tableti dolaze u mnogo inačica, što veličinom, portabilnosti, što funkcijama. Ukoliko je vaš prioritet gledanje vizualnih sadržaja ( filmovi, slike) savjetujemo vam veći ekran s boljom rezolucijom.

Najbolji laptop za posao

Autor
U današnje vrijeme uporaba laptopa u poslovne svrhe nadjačava uporabu stolnih računala. Razlog tome je njegova kompaktnost i prenosivost, odnosno fleksibilnost u pogledu mjesta rada. Razvojem performansi, kao na primjer, procesora, samo je za nijansu slabiji od tradicionalnih kompjutera. Tako da će većinu potreba i zadataka uspješno obaviti. Ukoliko tražite najbolji laptop za posao, pročitajte naše preporuke!

Zašto volimo papir Navigator

Autor
Navigator je internacionalno prepoznatljivo ime kao lider na tržištu proizvodnje papira. Visoka kvaliteta Navigator papira rezultat je izuzetnih karakteristika portugalskog drva Eucalyptus Globulus. Naime, to drvo ima veći broj vlakana po jedinici težine što rezultira većom poroznošću i prozirnošću papira. Pažljivim odabirom materijala za proizvodnju papira, garantiraju konzistentnost u kvaliteti.
Na jednom mjestu pronađite sve što Vam je potrebno za organiziran i efikasan ured. Proizvodi od papira (fotokopirni papir, kuverte, naljepnice, registratori), proizvodi za organiziranje i arhiviranje ( kartonske i plastične mape, fascikli), pisaći pribor, tinte i toneri i ostali proizvodi. Nudimo i  proizvode za čišćenje kao zaokruženu cjelinu Vaših mjesečnih potreba za održavanje uredskih prostorija.
Namjenjen je za kontinuirano korištenje. Prihvaća papir, film, fotografije, karton i tkaninu. Sadrži ručnu prešu za pridržavanje papira i metalnu bazu za rezanje s podesivim vodičem za razne formate. Sadrži SafeCut Guard - sigurnosni štitnik, a nudimo  garanciju na  dvije godine.

Plastifikator za vaše potrebe

Autor
Najbolje je da razmislite koje su vaše potrebe za plastificiranjem jer uređaji mogu biti manji- za osobnu upotrebu ili za često korištenje većeg obujma i cijene. Pri donošenju odluke, treba  uzeti u obzir širinu ulaza, maksimalnu debljinu folije i brzinu plastificiranja. Ovo su naše preporuke:
Najbolji način za održavanje higijene ureda je sugestija svakom zaposlenom da održava svoj radni kutak. Osnovne higijenske potrepštine poput vlažnih maramica za brisanje prašine, univerzalnog sredstva za čišćenje i suhih maramica  trebaju uvijek biti dostupni kako bi poticali osobni angažman u održavanju higijene prostora.
Božić je vrijeme darivanja- kolege međusobno izmjenjuju sitnice, a svi u uredu željno iščekujemo neki oblik pažnje od direktora. Ove godine možemo sami izabrati poklon, a jedini uvjet je da ga knjigovodstvo može pravdati.
Naša preporuka za manje urede- idealan za prostorije do 28m2. Znanstveno dokazano da smanjuje prisutnost peludi, plijesni, prašine i ostalih alergena. AreaSmart senzor  kontrolira kvalitetu zraka i automatski podešava brzinu čišćenja. Pročišćivanje u 4 stupnja prikuplja 99,7% svih čestica iz zraka. Učinite vaš ured zdravijim!
Tražite idealnu kemijsku olovku za sebe ili kao poklon? Lijepog dizajna i tanke linije? Izbor je velik, a ovdje vam donosimo 5 najboljih.
Uništavač papira često je nezasluženo zaboravljen uređaj u uredima. U svrhu rezanja troškova, mnogi misle da je povjerljive dokumente dovoljno ručno poderati, zgužvati i staviti na dno vreće za smeće. Vjerujte, navedeni način nije siguran - da bi svi podaci ostali tajni, papir je potrebno uništiti na što sitnije dijelove kako bi se onemogućila rekonstrukcija. Jedini uređaj koji sigurno spriječava krađu povjerljivih podataka je uništavač papira.
Istraživanja pokazuju da jedan od četiri radnika stalno osjeća dosadu na poslu. To je problem koji je podjednako negativan kao i osjećaj preoterećenosti radnim zadacima, samo se o njemu manje priča. Razlog za to je bojazan od  gubitka radnog mjesta pa velik broj takvih radnika simulira rad i ostaje duže na poslu bez da zapravo rade. Rezultat takve situacije su frustriranost i pad efektivnosti. Zadajte si nove izazove prije nego se navedeni negativni efekti preliju i u vaš privatan život.
Tko ne priželjkuje jutro sa šalicom kave u rukama? Većina ljudi započinje dan ovom rutinom, a nastavlja je i na poslu. Nije svaka jednako bogatog okusa, a zašto najbolje pripremljenu kavu ne popiti u uredu? Pa neka se po dobroj kavi prepoznaje dan!
Traženje idealnog Božićnog poklona može  zakomplicirati život, a pogotovo kada je riječ o poslovnim partnerima. Važni su nam za posao, ali ih ne poznajemo osobno. S nekima je odnos strogo formalan, a s nekima je prijateljski. Kako onda pronaći savršen dar? Pročitajte naše savjete i pronađite inspiraciju za vaš mali znak pažnje!
Registratori su nezaobilazna stavka uredske opreme. Nužni su za dobru organizaciju ureda i arhiviranje dokumentacije. Apsolutni must have svakog ureda možete kupiti u raznim bojama i veličinama i iskoristiti ih za poboljšanje vizualnog dojma i estetike prostora. Birajte između poznatih proizvođača: Fornax, Leitz i Lipa Mill.
Zakon o zaštiti na radu  određuje aspekte koje poslodavac mora zadovoljiti kako bi osigurao sigurnost radnog mjesta. U slučaju uredskog posla, taj aspekt se odnosi na zdravlje radnika pri uporabi računala. Dugotrajno sjedenje može dovesti do naprezanja leđa, vrata i zglobova.
Prezentacijske vještine su nezaobilazni alat u profesionalnom, studentskom ili privatnom životu jer uključuju znanje pojedinca da prenese poruku i pridobije interes publike kojoj je poruka namijenjena.
Ukoliko je Vaš problem s leđima uzrokovan višesatnim sjedenjem, pravi je trenutak da se zapitate kakva je stolica na kojoj sjedite. Kvalitetna stolica mora biti anatomska- ona koja se prilagođava leđima i odgovara kralježnici, a istovremeno je i udobna. 

Kako organizirati rad od kuće

Autor
Što nam je sve potrebno da bismo rad od kuće učinili efikasnim? Bitno dobro razmisliti o tome i uložiti vrijeme i novac koji će nam se vratiti kroz efikasnost i očuvano zdravlje. 
  Bol u zglobu šake u zadnje vrijeme postaje sve češći simptom. Iako postoji nekoliko razloga koji bi mogli biti uzrokom takve boli, sve češće je to upravo sindrom karpalnog tunela.

Papir za printanje

Autor
Papir je najtraženiji i najčešće korišten dio uredskog materijala. Imamo baš onakav kakav Vi želite!
USB usisavač. Već dugo su na tržištu, ali jeste li ih isprobali?
Ne bismo se trebali čudit povećanoj produktivnosti nakon kupovine novog uredskog materijala i opreme. 
Niti jedan ured nije potpun ukoliko nema spajalicu.
Zašto uništavati dokumente i kartice? Razloga je više nego jedan.

REZAČ PAPIRA

Autor
Rezač papira je koristan i jednostavan za korištenje alat koji Vam može olakšati manipulaciju papirom, fotografijama, te čak i tkaninama. 
Fellowes uništavač papira najbolje je što tržište nudi. Treba te li uništavač za osobnu upotrebu ili za veliki ured, zadovoljit ćemo Vašu želju